reactie op reactie - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van familie rog - WaarBenJij.nu reactie op reactie - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van familie rog - WaarBenJij.nu

reactie op reactie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg familie

29 Maart 2010 | Denemarken, Kopenhagen

Ik heb alle reacties gelezen van de afgelopen week, en ze waren weer van een zeer hoog nivo bedankt allemaal..Al is het soms wel verwarrend wie wie is...?Kijk toen die twee Belgen hun vriend zochten en aan de barkeeper vroeg heeft u onze vriend Harm gezien.Toen vroeg die Barkeeper welke Harm?Ik kan zo veel Harmen.Nou zij die Belg hij heeft een normaal postuur maar hij heeft twee lullen.Waarop die ene belg zei,ja want als wij ergens komen zeggen ze altijd,kijk daar heb je Harm met die twee lullen!!!!
Dus je moet soms ook wel is je achternaam vermelden.En of het nou echt Belgen waren weet ik niet he,kunnen ook Tholenaars geweest zijn.Maar zo vroeg er ook een hoeveel uur werken julle per week.Dat is iedere week anders.We waren de afgelopen week maandag ochtend om 5.30 aan boord en zaterdag om 11.00 binnen.Dat is 125 uur van huis maar hoeveel we daar van werken, niet veel hoor.Als we daar nou is 50 uur van slapen, 30 uur van eten, 15 uur van zitten te ouwe hoeren, 5 uur op de pot, 10 uur een bakje aan het drinken zijn.Dan blijf er van werken weinig over.We komen vaak ook uitgerust thuis.Nou we gaan er straks weer van tussen.Lekker bij komen van zo lang weekend.De volgende keer maak ik wel weer is een reis verslagje,maar moet ook wel is reageren op de reacties. gr van de drie teletubbies "over en sluiten"

  • 29 Maart 2010 - 06:29

    Danny:

    nou als ik het zo allemaal bekijk werke jullie nog minder als de ambtenaren!:p
    en dan dacht ik dat ik weinig deed... maar dit slaat echt alles... jullie doen bijna net zo 'veel' als AvdH... maarja die ken dat make.. die is tenslotte bijna burgemeester.. toch Ai:P

  • 29 Maart 2010 - 06:41

    AvdH:

    Inderdaad! Ik zit al de hele ochtend vanuit mijn Penthouse met me verrekijker te speuren...ik zie er een werken die andere twee zitten koffie en thee te drinken.

  • 29 Maart 2010 - 13:31

    Dees:

    die ene die je zie werken is zeker mijn man?


  • 29 Maart 2010 - 14:40

    AvdH:

    De ene dronk koffie de andere dronk thee. Rara wie was er aan het werk..??

  • 29 Maart 2010 - 15:42

    Dees:

    hahahahaahahaha dat moet mijn favorite zwaag zijn..de lieverd

  • 29 Maart 2010 - 21:49

    L Groenvrede:

    Ha heren,

    Leuk om te lezen hoe jullie je tijd indelen! Maar uh ik gaat verder met mijn cursus hoe leren ik bruinvissen duidelijker articuleren!

    Fijne week!

    L Groenvrede

  • 29 Maart 2010 - 21:49

    Eline:

    5 uur op de pot???
    Dat is 1 uur per dag... heel wat, kijk maar uit dat je geen last van aambeien krijgt!!

  • 30 Maart 2010 - 07:17

    Danny:

    ja maar als je 30 uur eet... dan mot je wel minimaal 5 uur! ik vin het nog meevallen!
    en joh.. als je gewoon de krant derbij gaat zitte leze dan is het helemaal zo voorbij... en als dan je wcpapier op is heb je altijd nog je krantje

  • 30 Maart 2010 - 13:53

    Sander:

    jullie eten zeker allen teletubbie-zeekaak

  • 30 Maart 2010 - 14:19

    Danny:

    en wat mot jij nou weer sander.....

  • 30 Maart 2010 - 14:21

    Stille Aanbidder:

    of toast uit de tubby toaster...

  • 31 Maart 2010 - 12:19

    Koos:

    Cor spaans heeft toch ook bij jullie gevaren.Kan je daar wat over vertellen?

  • 31 Maart 2010 - 13:31

    Sjaak:

    daar kenne ze een boek over schrijve!

  • 01 April 2010 - 13:04

    Kees:

    die ken net zo slecht spelen als zijn zoon

  • 01 April 2010 - 14:09

    Barry:

    Ach man Cor heb 5 jaar bij ons gevaren.Wil je het echt allemaal weten....ach ach waar moet ik beginnen.ik ga alvast wat op papier zetten je hoort van me.

  • 01 April 2010 - 17:58

    Pieter (tholenaar):

    haha ken je ook nog andere moppen?
    van harm met die 2 lullen heb je al verteld in het busje en hoe is het met je duifjes?

    groetjes

  • 01 April 2010 - 18:01

    Albert:

    ik wil niet dat je onze trouwe wachtsman in de zeik neemt.

    ps was wel een goeie

  • 01 April 2010 - 18:02

    Albert:

    ps wanneer kunnen gebak komen eten?

  • 01 April 2010 - 19:33

    Barry:

    goeie 1 april grap he
    Gelukkig is hij stressss bestendig moet je maar denken. Maar was Arie, ik hou er niet van om iemand in de maling te nemen.

  • 01 April 2010 - 19:52

    Duiven Bar:

    ha Pieter
    Als je in scheveningen ben moet je maar komen kijken.Heb nu vier jongen duifjes. Die vier duifjes zijn zeker 125 kanaries waard..En geluk bij een ongeluk wat denk je had dees vanavond het eten laten aanbranden.Stond hier om half zeven iemand aan de deur met twee tassen met eten.Maar wij hadden zelf niks besteld ,maar dat kwam prima uit we hebben er heelijk van gegeten.Allen jammer dat er geen toetje bij zat.de mazzel

  • 02 April 2010 - 14:06

    Eline:

    Ik snap er niks meer van wie houdt er kanaries? en wat heb je gister nou gegeten, toch wel ww proof??

  • 02 April 2010 - 22:34

    Zeevalk:

    Gebraden duiven gevuld met champignons.
    Dit recept is voor 4 personen.
    Kooktijd is ca. 50 minuten.
    KiloJoules: 940
    Vetten: 12
    Eiwitten: 27
    Koolhydraten: 0

    Recept:
    2 jonge duiven
    zout en peper
    100 gram champignons
    50 gram boter
    50 gram olie
    1 ui
    150 ml witte wijn
    1 theelepel bouillionpoeder.

    Notitie: Oudere duiven (mals zijn ze tot 6 maanden) moeten worden gestoofd. Bereid ze volgens dit recept, maar voeg na het bruin bakken de wijn toe en laat 1,5 uur stoven.

    Bereidingswijze:
    Bestrooi de panklare duiven met zout en peper en vul met plakjes champignons en boter. Bak de duiven in de olie aan alle kanten bruin en braad in een warme oven (200 graden Celsius) gedurende 30 minuten in een braadslede. Doe na 10 minuten de grof gesneden ui erbij. Neem de duiven uit de pan, zeef de jus en laat met witte wijn even inkoken. Breng op smaak met bouillionpoeder. Halveer de duiven met een wildschaar, leg ze op een schaal en giet de jus erover. Serveer met doperwten en een aardappelgratin.
    Wijnadvies: Fronsac, Rode Cabardes, Rose Cotes de Saint-Mont.
    Eet smakelijk, duivenmelkers!

  • 03 April 2010 - 05:59

    Ome Wim:

    De Rogjes kennende, lijken 2 duifjes voor 4 personen mij erg weinig,het zullen er tenminste 20 voor 4 personen moeten worden.
    Echter,een visje strippen en fileren lukt ze wel,maar een duifje plukken en panklaar maken zie ik ze nog niet doen;de jonge duiven blijven dus in leven en daar zal Daan erg blij mee zijn.

  • 03 April 2010 - 07:46

    Pieter:

    ik heb kanaries
    jaja 4 duiven 125 kanaries nog effe die duiven kan ik zelf ook wel vangen met mn schepnet ze vliegen in mijn achter tuin en die kanaries moeten nog op kleur komen

  • 03 April 2010 - 07:55

    Familie Rog:

    zo anton..het heeft even geduurd maar ik heb je foto's erop gezet!!

    groetjes dees

  • 03 April 2010 - 10:38

    Danny:

    spuit je die duiven zelf op kleur dan?

  • 03 April 2010 - 11:19

    Herman Den Blijker:

    Ja en onze Anton kan het weten! die heeft ooit nog eens een spoedcursus bij mij gevolgd:
    'hoe verziek ik me eten'

  • 03 April 2010 - 12:42

    AvdH:

    He Herman, een beetje bijgekomen van de helikopter-crash..?

  • 03 April 2010 - 13:42

    Stille Aanbidder:

    hahahaa nou idd....was een heftige landing,je moet wat om op te vallen!

    Tussen haakjes een van de meest trouwe site bezoekers is een dezer dagen jarig...iemand enig idee wie dat is?

  • 03 April 2010 - 14:54

    Eline:

    die kanaries worden toch oranje als je ze wortels geeft?

  • 03 April 2010 - 16:10

    Beatrix:

    Een van de trouwe bezoekers, Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Ariane der Nederlanden viert op 10 april 2010 haar derde verjaardag.

  • 03 April 2010 - 18:15

    Dees:

    ik ken er nog eentje!!!

  • 03 April 2010 - 18:16

    Bar:

    als je een kanarie een visje geeft krijgt ie toch schrubben?

  • 03 April 2010 - 22:25

    AvdH:

    Een broodje kanarie met uitjes is best lekker hoor.

  • 03 April 2010 - 23:09

    Cobie:

    Moet je er wel wat zangzaad op doen.mmmm

  • 04 April 2010 - 07:26

    Rogjes:

    Vrolijk Pasen

  • 04 April 2010 - 10:17

    Danny:

    wat zangzaad... schei is uit! stel je voor dat elien dat broodje te pakke krijgt... pfff dan gaat ze nog meer zingen! en of het daar nou echt beter van wordt is maar de vraag...

  • 04 April 2010 - 12:26

    Dees:

    whahahahaahaha
    nou je weet nooit waar het goed voor is..wie weet wat een goede zangeres het wordt!
    Wordt ze nog de lead-zangeres bij het YMCA koor..

  • 04 April 2010 - 18:00

    Eline:

    Iemand wat aan te merken op mijn zangkunsten....?

  • 05 April 2010 - 14:14

    Danny:

    nee hoor... ik zorg alleen altijd dat ik niet naast jou zit als er gezongen moet worden!

  • 08 April 2010 - 17:55

    Pieter:

    niet zo spotten met mn kanaries een duif daar zit meer vlees aan en mn kanaries zijn top dus niet opvreten!

  • 08 April 2010 - 18:00

    Feestcommissie:

    er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Onze Danny..

  • 08 April 2010 - 20:27

    Urf:

    Elien, misschien dat je nog een liedje voor onze Jarige Job kunt zingen. Zou wel leuk zijn aangezien hij altijd zo van je zangkunsten geniet :)

  • 08 April 2010 - 22:19

    Eline:

    Met alle liefde

  • 09 April 2010 - 07:31

    Danny:

    SCHEI IS UITTT.....

  • 09 April 2010 - 10:51

    Dees:

    we zingen allemaal in KOOR:
    Trallalaalalalalalallaal
    hoeraaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 09 April 2010 - 11:21

    Eline:

    hieperpieperdepiep

  • 09 April 2010 - 18:49

    24 Uur Slaper:

    Mooie foto van de SCH 10 en een Katwijkse kotter, tesamen vissen op tong,kijk op www.visserijnieuws.punt. nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

familie

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 117616

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 31 December 2010

driegebroeders

Landen bezocht: